söndag 29 november 2009

Fotbollsvärldens största töntar...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen;

Det finns ingenting i fotbollsvärlden som jag stör mig på lika mycket som filmande jävla töntar till fixstjärnor. Idag hade vi Pepe (Real), Alves (Barca) och Ronaldo (Real), t. ex. Jag kommer aldrig nånsin förstå mig på inställningen att låtsas ha så ont som bara en benamputation utan bedövning skulle kunna orsaka. Sen väntar man tills domaren antingen ser att man håller på att dö och blåser frispark, eller tills man märker att domaren inte kommer att blåsa, för då är det lika bra att resa på sig och fortsätta spela. Vilket alternativ man än väljer så är smärtan borta så fort man bestämt sig. Vad fan är problemet med att spela fotboll, bara? I det här fallet är damfotbollen tio gånger mer manlig än herrfotbollen.

Jag älskar fotboll och det finns inget större och häftigare när det gäller idrott än när man får uppleva VM. Fast helst då med Sveriges medverkan, givetvis. Däremot blir jag bara uppgiven och trött när sportens största och bästa inte bara kan stå på benen och kämpa lite. Exakt så här känns det då:

http://www.youtube.com/watch?v=RvUIbqKyppY


Nighty night..

Ps. Zlatan Ibrahimovíc är KUNG. Han är K U N G. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar