måndag 23 november 2009

Och tvålen luktar...svett!

Man undrar så smått vad de tänkte..?

Vi har en tvål här hemma som inte direkt kommer att rekommenderas vidare.
"Palmolive Odour Neutralising"
, med lime-extrakt.

Köpte den härom dagen och trodde först att det hängde nån bortglömd handduk i badrummet, en som uppenbarligen i så fall var i stort behov av att tvättas. Hittade ingen. Själv hade jag duschat alldeles nyss och var väl hyfsat säker på att jag åtminstone hade träffat kroppen med duschtvålen, så det borde inte bero på mig heller. Efter ytterligare några sekunder upptäckte jag att mina händer luktade enormt tveksamt, vilket var konstigt eftersom jag just provat den nya två.... Vänta nu.

Jamen mycket riktigt, nya tvålen luktar svett! Ni vet, som när nån vars duschbehov egentligen borde uppfyllas försöker dölja problemet med att dra på lite extra deodorant?
Vi funderar på att bara ha tvålen framme när vi har gäster i fortsättningen.

Jaha, tillbaka till verkligheten nu, sitt inte här och slösa bort arbetstimmar! Herregud.


Peace out



1 kommentar:

  1. I once bought some lotion that smelled like mould/mildew. Since then, I always smell those kinds of things at the shop.

    SvaraRadera